keskiviikko 10. joulukuuta 2014

52. Luukku 9

"Joulukuun yhdeksäs 2014"


Nyt on vuorossa postaus, jossa kerron lyhyesti (tai ainakinyritän) kuluneen vuoden kisakaudesta, eli minun ensimmäisestä kisakaudesta. Kilpailut aloitettiin aivan pienistä 50 ja 60cm suerakilpailuista ja äästiin jopa 90cm aluetasolle hyppäämään ja sijoittumaankin. Vuosi on ollut todella opettavainen ja ensi kaudelle olisi tavoitteena päästä kilpailemaan enemmään ja isompia kilpailuja.


Kisakautena 2014 olen käynyt 13:ssa eri kilpailuissa joissa...


  ...olen startannut yhteensä 20 luokkaa, kahdet koulukilpailut ja kolme koulurataa. 11:sta estekilpailut ,joissa olen startannut yhteensä 17 kertaa.


  ...olen ratsastanut estekilpailuissa 14 puhdasta rataa ja kolme rataa, joista on tullut virhepisteitä. Yksi hylätty kahden kiellon vuoksi, yksi kahdeksan virhepistettä perusradalta yhden puomin tipahtamisen ja kiellon vuoksi ja yksi 4 virhepistettä uusinnasta kiellon vuoksi.


  ...koulukilpailuista kolme hyväksyttyä suoritusta, eli yli 50% ja kaksi hyväksyttyä koulurata harjoitusta, jonka pöytäkirjat näkyvät kuvassa.


  ...olen sijoittunut kuusi kertaa. Kaksi 2.sijaa, kaksi 3.sijaa, yksi 4.sija ja yksi 8.sija.


  ...olen sanut viisi punavalkoista, eli puhtaan radan ruusuketta


  ...olen kilpaillut esteitä korkeudella 50-90cm ja koulua
 helppo C-B

Alkuvuodesta kilpailtiin pieniä esteitä (50-70 cm)  ja helppo C:n koulukisoja. Loppuvuodesta kilpailtiin syksyllä melkein joka viikonloppu alue tai seurakilpailuissa 80-90cm




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti