torstai 6. maaliskuuta 2014

33. Kuulumisia


En ole pitkään aikan tehnyt mitään blogille, olen vain unohtanut kokonaan kirjoittaa.
Mutta nyt otan itseä niskasta kiinni ja kirjoitan tämän postauksen loppuun saakka huolella!

16.2 oli Oulun Ratsstajien järjestämät kouluseurakilpailut joissa menin sypellä c-merkin kouluohjelman. Radasta olen kyllä ylpeä, sillä minun ja sypen toiset koulukilpailut ja yli 60%. Siljakin oli kisoissa Bondella ja sijoittuikin viidenneksi. Oma sijoitukseni oli 13. eli puolen välin paremmalla puolella!



Lauantaina ja sunnuntaina 22- 23.2 oli minulla ja Siljalla Heidin kouluvalmennus Abc:tallin maneesissa.   En ala nyt tarkastia selittämään mitä tehtiin valmennuksissa, muuten postauksesta tulisi aivan liian pitkä! Mutta hyvin meni valmennukset kokonaisuutena.  Lauantaina ei ollut kuvaajaa mukana joten kuvia vain sunnuntailta. 

kuvista kiitos oonalle!


Viime viikonloppuna olin Oonan kanssa tallilla yötä. Ratsastin Bonden ja Mailan ja Oona Sypen ja Pikkuveljen, sillä Silja on puolassa. Videopostausta tulee sitten jälkeenpäin:)


Tiistaina oli estetunti. Kenttä oli tosi jäässä joten ei hypätty mitään ihmeempää.
Taas kuvista kiitos ihanalle oonalle :*






 

Huomenna mulla on Tanjan estevalmennusVirpitallien maneesissa, joten sieltä postausta :)
Jaa sunnuntaina on estekisat josta sitten sunnuntaina

-annika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti