lauantai 8. helmikuuta 2014

32. Haaste

Tämä on haaste jonka ideana on haastaa blogeja. Minut on haastettu tekemään tämän ja haastaja on tälläkertaa Aura

1:Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Haastetun pitää vastata 11 kysymykseen.
3. Haastetun täytyy keksiä 11 kysymystä niille jotka hän aikaa haastaa.
¨4.Haastatun pitää haastaa 11 bloggaajaa, jos heillä on alle 300 lukijaa blogissa.
5.Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa haastatille.
6. Ei saa haastaa sitä kuka sinut on haastanut.

Ekaski 11 faktaa:
1. Olen -01
2. Mun lempi aine koulussa liikunta
3. Mun paras koenumero on 10 ja huonoin 7-
4. olen kiviniemenkoulussa, mutta syksyllä kellonkoulussa
5. olen harrastanut ratsastusta kahdella tallilla
6. Youtube käyttäjäni on annikaa g
7. Minulla on kolme parasta kaveria
8.
9. Mulla on samsung galaxy fame (en kehuskele)
10. Alotin ratsastuksen 2009 ja voimistelun 2004
11.

Kysymykset haastajalta:

1. Onko teillä lemmikkejä? -ei ole
2. Harrastatko ratsastusta? -jooo
3. Mitä harrastat? -ratsastusta voimistelua ja valokuvausta
4. Ootko seurustellut? -een
5. Monestikko oot muutanut? - kahdesti
6. Hevoset asteikolla 0-10? - 10
7. Facebook vai instagram? -instagram koska ei ole fb:tä
8. T-paita vai pitkähihanen? -toppi :D
9. Hiusten väri? - blondi
10. Minkä väriset hiukset haluaisit? - nämä mitkä nytkin
11. Oliko nää tyhmiä kysymyksiä? - ei olluut

Kysymykset niille jotka haastan:

1.mitä harrastat ja missä?
2.minkä ikäinen olet?
3.onko sinulla lemmikkiä ?
4.jos on niin mikä?
5.blogger vai youtube?
6.karkki vai suklaa?
7.minkä väriset hiukset haluaisit?
8.mikä on lempi eläimesi ?
9.kuka on sinun paras kaveri?
10.oletko seurustellut?
11.lempivuodenaikasi?

ja haastan: 
siljan
sonjan
 sofian 
ronjan
sofian

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti