keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Luukku 9: 3.luokkalainen kirjoittaa



Moi täällä Annikan pikkusisko Riina. Annika ei nyt kerenny kirjottaa teille, niin se pakotti mut kertomaa teille mun ratsastuksesta. Minulla oli maanantaina tunti viieltä ja ratsastin sypellä. Kaverini Hilda ratsasti samalla tunnilla Charlotella. Me tultiin tallille puol viisi. Tallilla me otetiin poneilta loimet pois ja alettiin harjaan niitä. Laitetti suojat ja nii edespäin. Sit kun me oltiin valmiita, nii lähetii kentälle päin ja hypättii pollejen selkää ja lähetii köpötteleen.


 Tunnilla harjotelimme väistöjä käynissä ja ravissa menimme samaa tehtävää mutta me ei enää väistetty. Minun piti istuu koko tehtävä Sypen pompottavassa ravissa, joka oli aika vaikeeta. Ja sitten me laukatiin kenttää ympäri ja lopussa me ravatttiin kans kenttään ympäri. 



Pidettiin vielä vähän loppujumppaa pysähyksessä, ja ihan lopuksi Tanja käski meidän istua satulassa väärinpäin ja kävellä. Oli hankala ohjata kun ei nänhyt eteenpäin. Mentiin kans naistensatulassa, ja meinattiin molemmat tippua siittä, mut ei tiputtu.
 

 Annika laittaa vielä tähän jotaki vanhoja kuvia  missä minä ratsastan, et tää ei olis pelkkää tekstii.
 Olis tosi kiva jos kommentoisitte tähän, että mitä tykkäsitte minun kirjottamasta postauksesta. :D

3 kommenttia: